درباره وبلاگ


به وبلاگ پزشکی سلامتی من خوش آمدید. اگر مطالب وبلاگ برای شما مفیدباشند یا نه لطفا نظر بدهید تا به ما را در ادامه ی این راه کمک کرده باشید. یاعلی


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





پزشکی سلامت
چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: 22:40 ::  نويسنده : علی

 توصیه‌هایی برای ورزش كردن در فصل گرما

درحالی ‌كه طرفداران ورزش كردن در هوای آزاد و فضاهای سبز در این فصل از سال بیشتر می‌شود از سوی دیگر كارشناسان بهداشت عمومی تاكید كردند كه توجه به خطرات احتمالی تحرك بدنی شدید در هوای گرم امری ضروری است.


شبكه خبری تورنتونیوز در مقاله‌ای در این باره تاكید كرده است كه برای ورزش كردن در هوای گرم حتما باید توصیه‌های زیر را جدی بگیرید:

- نوشیدن مایعات زیاد را هرگز فراموش نكنید. از آنجا كه در این فصل هوا در فضای آزاد بسیار گرم‌تر می‌شود احتمال اینكه بدنتان آب بیشتری از دست بدهد افزایش می‌یابد و گاهی اوقات بدون اینكه خودتان متوجه باشید این اتفاق می‌افتد. همچنین ترجیحا از آب و نوشیدنی‌های بدون كافئین استفاده كنید.

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, :: 20:49 ::  نويسنده : علی

برای کم کردن چربی دور شکم

چربی به طیف وسیعی از ترکیبات آلی می گویند که در بسیاری از مواد روزمره همانند گوشت، زرده تخم مرغ، فرآورده‌ های لبنیاتی، و روغن‌ها بطور طبیعی یافت می‌شوند.
اما چربی های اطراف شکم از بدترین چربی هاست زیرا سریعاً باعث افزایش کلسترول و قند خون می شود. ما در این مطلب به نقل از Prevention چند نکته برای نابود کردن این چربی های به شما پیشنهاد می کنیم:

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, :: 18:32 ::  نويسنده : علی

 چطور بدون رژیم گرفتن، وزن خود را كاهش دهیم؟

اگر شما هم جزو افرادی هستید كه انگیزه یا وقت كافی برای دنبال كردن یك رژیم غذایی سخت لاغری و یا شركت كردن در كلاس‌های ورزشی را ندارید در این مقاله خبرهای خوبی برایتان داریم.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ متخصصان تغذیه و سلامت می‌گویند اگر می‌خواهید به شیوه‌ای سالم و بدون درد و ناراحتی وزن خود را كاهش دهید راه كارهای زیر را دنبال كنید.

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, :: 12:55 ::  نويسنده : علی

برای لاغر شدن، شام را جدی بگیرید !

خیلی از افرادی که از افزایش وزن رنج می‌برند می‌دانند که برای کاهش وزن می‌بایست مقدار غذای دریافتی خود را محدود نمایند، ولی مشکل اینجاست که نمی‌دانند چگونه باید مقدار غذای دریافتی خود را

در طی روز تنظیم نمایند.

 

بقیه در ادامه مطلب

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب